Приветствую Вас у себя в шерстяной мастерской, где я с большим удовольствием творю. Надеюсь вам понравится. Тут я буду выставлять свои работы, рассказывать о своей жизни и буду очень рада вашим тёплым словам. Удачи всем!

среда, 12 октября 2011 г.

Тапкоманія

Осінь - пора, коли люди починають гарненько утеплятися. Ну а я допомагаю їм з цим. Зваляла декілька пар тапок. Все таки найбільшим попитом в мене користуються сіренькі тапульки. Маю тепер ще на замовлення 3 пари зробити - мамі, і обом донечкам. Такий собі сімейний жіночий загін в сіро-рожевих тапках вийде :-)
Були ще одні сіренькі,але з іншою квіточкою, та сфотографувати їх не встигла... знайшли собі господиню :-)

13 комментариев:

  1. Ооочень сипатичные!
    Нравится сочетание серого меланжика с розовым!

    ОтветитьУдалить
  2. Дякую! Поєднання справді вдале.

    ОтветитьУдалить
  3. Дякую :-) Ти знаєш, я вже теж собі такі хочу :-)

    ОтветитьУдалить
  4. ухти!!! класні чуні, це ж мокре валяння так?
    хороша робота! впевнена, що вони ще й тепленькі :)

    ОтветитьУдалить
  5. Точно мокре. Точно теплі. Дякую за похвалу. :-)

    ОтветитьУдалить
  6. Лена! большое спасибо за участие в моей конфетке!
    удачи.
    Lafiabarussa - Оксана

    ОтветитьУдалить
  7. Спасибо! За комплимент. Ну я лентяйка и блог почти не веду, так же как и в жж..
    А на твою конфетку я облизываюсь :-)

    ОтветитьУдалить