Приветствую Вас у себя в шерстяной мастерской, где я с большим удовольствием творю. Надеюсь вам понравится. Тут я буду выставлять свои работы, рассказывать о своей жизни и буду очень рада вашим тёплым словам. Удачи всем!

суббота, 5 марта 2011 г.

Про приємності

Ще в грудні я брала участь в розіграші однієї цукерочки. Її я не виграла. Але дуже приємна господиня блогу http://paso4ka.blogspot.com/ Олександра вирішила, що інших учасників також ощасливить. І от якось одного дня прийшла до мене моя цукеркова радість, а там всякі штучки, які такі потрібні і приємні. Саша ГАРНО ТОБІ ДЯКУЮ! Зразу не відписалась, але не забула! Квіточки і стрічечки і підвіски для брелочків обовязково зайдуть своє призначення. І пахнути я буду гарно! А дитина найбільше облюбувала сувенір з Святої Землі.

Комментариев нет:

Отправить комментарий