Приветствую Вас у себя в шерстяной мастерской, где я с большим удовольствием творю. Надеюсь вам понравится. Тут я буду выставлять свои работы, рассказывать о своей жизни и буду очень рада вашим тёплым словам. Удачи всем!

воскресенье, 23 января 2011 г.

МК у Ренати Крауз

 Попала на МК до надзвичайної гарної майстрині Ренати Крауз  . МК тривав 2 дні і я залишилася дуууууже задоволена. По -перше, від самої Ренати. Вона дуже позитивна і приємна людина. Компанія (тобто група теж класна). Там зустріла Таню із WOOLIKa. Вона привезла з собо 2 чудові сумки. Одну чарівну полуничку, ну дуже прикольну. Інша, то її виграш у Оксани Калініної, надвичайно продумана до дрібниць суперова і креативна робота.  Першого дня ми робили основу для сумки, а на наступний день вчилися малювати вовною. Це дуже цікаво! Я результатом задоволена! Дякую Ренаті за допомогу і науку. Дякую мому коханому чоловіку за те, що він дає можливість і добро на такі чудові МК (правда наш велосипед, який ми планували купити, я вже проваляла на 2 роки вперед :-)). Дякую сестричці Тані за вечерю, душ і ночівлю. Оксані з "Чарівної скрині" дяка за організацію і смачні пиріжки :-).
 

Комментариев нет:

Отправить комментарий