Приветствую Вас у себя в шерстяной мастерской, где я с большим удовольствием творю. Надеюсь вам понравится. Тут я буду выставлять свои работы, рассказывать о своей жизни и буду очень рада вашим тёплым словам. Удачи всем!

воскресенье, 23 января 2011 г.

Валяночки для маленького козака

Ці валяночки зваляла на замовлення. Мені дуже подобається, що вони натурального кольору (це моя слабкість, ні, скоріше ЛЮБОВ).  Хлопчик буде гріти ніжки в Далекому Гамбурзі (доречі, там ще є мої дитячі тапки, але у зовсім іншого хлопчика, ось так потихенько взуваю дітей Німеччини :-)). Розмір 25.
 Так хочеться і своїй дитині зваляти такі, але розумію, що без галош такі в нас просто нереально носити, особливо на моїй вулиці... На наступний рік треба обов'язково з Росії замовити галошики, а може і в нас нарештів будуть продаватися..... За останій місяць валяла ще одні валяночки, 20 розміру, але фото нажаль немає (як завжди :-))
.

Комментариев нет:

Отправить комментарий