Приветствую Вас у себя в шерстяной мастерской, где я с большим удовольствием творю. Надеюсь вам понравится. Тут я буду выставлять свои работы, рассказывать о своей жизни и буду очень рада вашим тёплым словам. Удачи всем!

воскресенье, 23 января 2011 г.

Шапка в баню

 Одна замовниця побажала для себе шапочку в баню з маками. Вчора нарешті руки дійшли до роботи і шапка звалялась. Правда для того, щоб моя дитина не заважала мені викладати малюнок, я дозволила йому робити те що йому забажається і він зробив армагедон...а по його словам порядок :-)))
Вовна семенівська, малюнок -новозеланський кардочьос і волокна льону. Боялася, що із-за малюнка вовна можливо не захоче всістися до потрібного розміру, але все всілося нормально. Сподіваюся замовниця залишиться задоволеною.  На першому фото малюнок щойно викладений, а далі вже міні-фотосесія готового виробу. 
Тут ближче видно як виблискують волокна льону. 
  

Комментариев нет:

Отправить комментарий